Kāpēc saturs nereti zaudē cīņu par uzmanību?
Digitālajā laikmetā uzmanība ir kļuvusi par visdārgāko resursu. Informācijas apjoms, ar ko cilvēki ikdienā saskaras, ir milzīgs – katru dienu mēs redzam simtiem reklāmu, ierakstu un paziņojumu. Tomēr mūsu smadzenes spēj uztvert tikai nelielu daļu.
Tāpēc izšķirošs kļuvis jautājums: kā noturēt uzmanību?
Atbilde ir skarba – tev ir tikai 3 sekundes, lai pārliecinātu cilvēku pievērst uzmanību tavam saturam. Ja šajā laikā auditorija nesaprot, kas notiek, tā vienkārši pārslīd pāri un dodas tālāk. Tieši šajās trīs sekundēs izšķiras – vai tavs saturs dzīvos vai pazudīs algoritmu dzīlēs.
Logo nav zīmols. Kas veido patieso identitāti?
Daudzi uzņēmumi joprojām uzskata, ka zīmols sākas un beidzas ar logotipu. Skaista ikona, moderns fonts, kāda krāsu kombinācija – un ar to pietiek. Taču patiesībā logo nav zīmols. Tas ir tikai viens no elementiem, kas palīdz atpazīt uzņēmumu. Patieso identitāti veido daudz vairāk nekā vien vizuāls simbols.
Vai arī tavs mārketings ir tikai haotiski sociālo tīklu ieraksti?
Daudzi uzņēmumi mārketingu saista tikai ar sociālajiem tīkliem. Bieži vien nostāja ir šāda: publicēt bildi, uzrakstīt pāris vārdus, ielikt emoji un cerēt uz rezultātu. Taču šāda pieeja nedod stabilu pamatu. Mārketings nav nejauši ieraksti. Tas ir pārdomāts process, kurā katram solim ir sava nozīme un mērķis.
Dizains nav dekorācija. Tā ir tava valoda
Daudzi joprojām uzskata, ka dizains ir tikai rotājums – skaista bilde pie sienas vai logotips, kas “izskatās smuki”. Patiesībā dizains ir daudz vairāk par dekorāciju. Tā ir tava valoda – veids, kā uzņēmums sazinās ar klientiem vēl pirms pasaka kaut vienu vārdu.
No idejas, līdz atpazīstamam zīmolam
Katrs veiksmīgs zīmols sākas ar ideju. Tā var būt pavisam vienkārša – doma par jaunu produktu, pakalpojumu vai stāstu, ko gribas pastāstīt pasaulei. Bet, lai ideja kļūtu par atpazīstamu zīmolu, tai ir vajadzīgs kas vairāk nekā tikai entuziasms.